FITNESSROOM


HAR DU UTESTÅENDE BELØP ?
Noen medlemmer vil oppleve at de får opp et utestående beløp (unpaid bill) på min side når man logger inn.
Dette skyldes at vi ikke får trukket ditt betalingskort som ligger på din profil – og da må du oppdatere dette kortet.

Noen ganger går ikke trekkene gjennom automatisk:
– mangler dekning på kortet
– man har fått nytt kort
– ny utløpsdato på betalingskortet
Du vil da finne et utestående beløp på min side som enkelt kan betales der.

Ønkser du å se hvordan betalingen fungerer – se vår steg for steg prosess

Det oppfordres til at du uansett oppdaterer ditt kort på min side!


Har vi ikke lyktes å trekke deg så finner du evt. utestående beløp (unpaid bill) på min side.

TREKK OKTOBER:
Det er gjort et trekk for oktober.
Trekket gjelder perioden:
01.10-31.10
******

TREKK SEPTEMBER:
Det er gjort et trekk for september.
Trekket gjelder perioden:
01.09-30.09
******

TREKK AUGUST:
Det er gjort et trekk for august.
Trekket gjelder perioden:
01.08-31.08
******

Hey! I am first heading line feel free to change me


BETALE UTESTÅENDE

ENKEL BETALING PÅ MIN SIDE

Du kan enkelt betale utestående beløp direkte på min side.
Du vil få beskjed om du har utestående beløp – det vil komme varsel om dette.
Betaling skjer hos Nets og du må verifisere din betaling med BankId.

HVORDAN SER UTESTÅENDE BELØP UT PÅ MIN SIDE

STEG FOR STEG 

Trykk på knappen “Go to Pay”. Du blir også varslet ved rødt betalingskort ikon samt at adgangskoden er rød

Trykk på knappen “Pay”. Du ser også hvilken periode betalingen gjelder for

Du blir rutet til Nets sin betalingsplattform. Du må verifisere betalingen med BankId