Feil ved innmelding?

Vi ser at du har prøvd å kjøpe medlemskap hos FitnessRoom, men at du ikke gjennomførte hele prosessen.
Mulig at det ble en feil under innmeldingen?
I vårt innmeldingssystem så kan du kun bruke samme e-post adresse èn engang.
Ønsker å du å benytte samme epost adresse som den som du nettopp brukte så må du sende oss en mail til post@fitnessroom.no slik at vi får nullstilt din epost adresse.
Men du kan også bruke en annen epost adresse og forsøke igjen  hvis du har flere epost adresser å velge mellom.
Følg instruksen som er satt opp for å bli medlem igjen hvis du har fått nullstilt din epost adresse.

shadow-down



Følg instruks for ny innmelding:

  • Gå til innmeldingssiden Bli medlem
  • Fyll inn førstesiden med Personlia, Valg av medlemskap og Markedsføringsspørsmål
  • På side 2 får du oppsummert hva du skal betale og du må da trykke på knappen ”Til betaling”
  • Du vil da bli sendt til betalingsvinduet til DIBS (vårt betalingsformidler).
  • Her skal du så velge hvilket betalingskort du skal benytte, VISA/Mastercard
  • Vi godtar dessverre ikke VISA Electron
  • Så skal du legge inn alle kortdata
  • Trenger du hjelp til hvilke siffer som skal legges inn på kortet ditt – Dibs hjelpelink
  • Når alle kortdata ligger inn, så bekrefter du betaling
  • Deretter trykker du knappen ”videre”
  • Det siste steget er en kvitteringsside som viser at betalingen er blitt gjennomført
  • Du vil etter dette motta en velkomstmail fra oss hvor all din innmeldingsinfo vil stå + annen relevant info fra FitnessRoom.
  • Velkommen som medlem 🙂