Torsdag 02.06 ble noen medlemmer av FitnessRoom berørt av et feiltrekk for juni månedstrekket.
Dette ble oppdaget raskt, men pga av pinsen og helg så ble refunderingen først gjennomført tirsdag 07.06.
Vi kan se i portalen til Nets at alle refunderingene er gjennomført.

Vi har fått vite av Nets at alle som ble berørt så har feiltrekkene blitt refundert.
Men ved noen få tilfeller så kan banken bruke ekstra lang tid på å oppdatere bankkontoen der betalingskortet er tilknyttet.
Bare vit at pengene vil komme selv om det kan i noen få tilfeller ta ekstra lang tid (spesielt de med MasterCard).

Ble du feiltrukket 2 ganger for mye?
Da vil du til slutt se 3 trekk og 2 refunderinger, når alt har blitt kjørt korrekt og oppdatert seg riktig på din bankkonto som er tilknyttet det bankkortet som ble trukket.

Ser du fortsatt kun en refundering, men venter på 2 stk refunderinger?
Det er ingen feil å spore her, alt vil oppdatere seg korrekt etter hvert.
Den andre refunderingen er på vei og vil dukke opp etter hvert da hver refundering behandles som seperate transaksjoner.

Bruker du MasterCard som betalingskort ?
MasterCard bruker noen ganger lengre tid å oppdatere banken om at refusjonen er blitt gjennomført. Så har du MasterCard så må du nok kanskje vente noen ekstra dager.

Oppdatert kl 09:00 den 17.06.2022


🔥 🔥 🔥

Det har skjedd en feil på trekk den 02.06.22 for juni månedstrekket.
Feil trukket beløp vil bli refundert.
I følge Nets (vår betalingskort leverandør) har de allerede initiert refunderingen i sine systemer.

Dette sier Nets om hvor lang tid det tar å refundere:
«Normally a refund takes 3-5 business days depending on the customers banks on how quickly they process / update the customers accounts.»
Dessverre er ikke lørdager, søndager og røde dager beregnet som «business days».
Pga av pinsen og feriedager i bankvesenet så har denne håndteringen tatt ekstra lang tid.

Vi er svært lei oss for dette feiltrekket.
Vi vil påpeke at du vil få det som er feiltrukket refundert selv om det kan ta noen dager.
Beklager ulempene dette medfører.

Feiltrekket gjelder et utvalg av medlemmer, så alle er ikke berørt.
Vi er veldig lei for at dette har skjedd og svarer de som har spørsmål fortløpende. Men vi får desverre ikke prosessert refunderingene raskere enn det bankene har oppgitt at tar av tid for refunderinger.
Vi håper på forståelse her.

Ønsker du likevel å ta kontakt med oss så se denne kontakt oss  siden

Mvh,
FitnessRoom

Oppdatert kl 11:00 den 07.06.2022