UTESTÅENDE BETALING Det er ikke alltid de automatiske trekkene går igjennom pga:
nytt kort, ingen dekning, sperret kort etc.
Har du mottatt betalingspåminnelse/purring på utestående betaling, så kan dette enkelt betales på min side.
Les mer her
UTMELDING Ønsker du å melde deg ut så gjøres det på min side.
Har du utestående betaling(er) så vil knappen for utmelding ikke være synlig. MERK: Du må først betale utestående beløp (se under fanen “payments”) og da vil knappen for utmeldingsknappen (“cancel”) bli synlig og du kan gjennomføre oppsigelse og utmelding. Les mer om utmelding
Det har skjedd en feil på trekk i dag for juni måned.
Vi jobber på spreng for å få dette løst og selvsagt refundert.
Beklager ulempene dette medfører.
Vi skal rydde opp i dette.
Gjelder det utmelding?
Ønsker du å melde deg ut så er det null stress så lenge du er ajour med dine betalinger.
Har du utestående beløp må disse betales først.
Knappen for utmelding (cancel-knappen) blir først synlig når du er ajour med dine betalinger.